HTML

CápaBMW blog

Főleg cápa BMW-kkel foglalkozó oldal

Friss topikok

  • pigger: "Örülök, hogy tetszik, próbálok kicsit majd gyakrabban írni az oldalra. :) " 2011.02.28. Még csak... (2011.11.01. 23:25) Cápamese
  • Sam8888: Ezt nem tudtam. :D Leszedjem, vagy utólagos engedelmeddel maradhat? :) (2011.02.27. 13:02) Boldog Karácsonyt!!
  • Mpower: Grat! jó összefoglaló! ne hagyd abba! több ilyen cikket!:) (2011.01.03. 13:45) Az Alpina cég története

Linkblog

Cápamese

Sam8888 2010.12.20. 13:38

Nagyjából 2 évvel ezelőtt megvettem életem első autóját egy 1980-as évjáratú cápa BMW-t (E21 320/6). A szerelem a forma iránt már jóval korábban kibontakozódott, neten sokáig nézegettem az autókat. Mikor lett egy kis elköltenivalóm, egyből vettem egy cápát, persze az egyetlen 6 hengerest, ami a keretből kijött, aztán később beláttam, jobb lett volna, ha várok egy kicsit és később veszek egy jobb alapot, de sebaj végülis nem bántam meg, mert beleszerettem! A váltója recsegett, ropogott, a diffije zúgott, klattyogott, az alapjárata magas volt, magas fordulaton füstölt, a fék rázott és gyenge volt, volt némi elektromos anomália is, a karosszéria pedig a katasztrófa határán volt.

 

Nagyjából sejtettem mire vállalkozok, mert azért nem mondanám magamat az autók világából kívülállónak és mivel amúgyis teljesen át akartam építeni és az igényeimnek megfelelő autót biztos nem találok, ezért aztán egy használható, műszakis, 6 hengeres mellett döntöttem, nem túl bíztató külsővel (a helyzet azóta nem sokat javult). Az autót aztán nagyjából 8 hónapnyi napi használat után szétszedtük lakatolás miatt, ezután következett 7 hónapnyi várakozás, közben alkatrészgyűjtögetés és sok-sok gyaloglás. Végülis megérte. Most úgy áll a helyzet, hogy az autó kilakatolódott, össze van rakva, de elég patkány kinézete van, egyelőre áll a projekt.

Mindezt egy kis bevezetésképp írtam, a továbbiakban inkább technikai tartalmú cikkeket szeretnék, néhol egy-egy szép BMW-képes poszttal megtűzdelve.

Jöjjön most néhány kép az autómról...

Ilyen volt a megvásárláskor:

 

 

 

 

 


Aztán kapott egy kis tupírozást, hogy azért ne hányják le egyből a járókelők, amikor terroizálás alanyai lettek:

 

Így aztán már néha meg-megálltak az emberek az utcán, rácsodálkozva az autóra, hogy "Ez egy E21!!!", volt aki még a szépet is meglátta benne, mitagadás nekem is egész megtetszett. Az autó karburátorát egy hónapnyi piszkálás után sikerült remekül belőni, pöccröff volt a járgány, mindehonvá elvitt és haza is hozott, nagyon szép korszakot töltöttünk együtt.

Aztán jött a szétszedés és a feketeleves:

 

 

 Majd ezekután szépen lassan minden kilakatolódott az autón:

Aztán összeraktuk, hazahoztam, itt tart most a dolog:

 

Címkék: bmw cápa 320 e21 323i

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://capabmw.blog.hu/api/trackback/id/tr812527863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trabence 2010.12.21. 15:03:01

Jó lesz az Sam... Csak így tovább!!!

Sam8888 2010.12.22. 14:21:42

Köszi! :) IgyekSam! :D

Cápafan 2010.12.22. 16:08:43

Én erre az autóra egy fillért nem költöttem volna.

Mpower 2011.01.04. 15:11:20

@Cápafan:
De az te vagy,és senki nem kérdezte hogy költöttél volna e rá!
Én személy szerint örülök hogy szerető kezekbe kerül!
Szval grat!

Bancso 2011.02.27. 23:35:30

Tetszik nagyon az oldal és persze a gép is. Egy cipőben járunk marhára.Látom a lökhárítót Te is azonnal lecserélted?Vagy tévedek? Szuper lett,mivel jár egy ilyen csere úgy kb?
Bocs ha zavartalak
Üdv Bancso

Sam8888 2011.02.28. 12:23:38

Örülök, hogy tetszik, próbálok kicsit majd gyakrabban írni az oldalra. :)
A lökhárítót azért cseréltem le, mert egyrészt a fekete (BMW Motorsport) lökhárítót olcsón vettem, illetve a gyári krómozott összevissza van hajolva (ez még javítható), valamint a köténylemezem katasztrofálisan nézett ki. :)
Hát ilyen lökhárítót manapság már nehéz szerválni tökéletes állapotút, de nyitott szemmel kell járni (vatera, racing-bazár, duen, cápabmwfórum :)), olyan 10-15 között szoktak menni.
A piros "kiegészítő" lökhárító az a BBS Spoiler, a gyári lökhárítóhoz lehet felrakni (nekem ez jobban tetszik), ez valamivel gyakoribb és talán olcsóbb is.
;)

pigger 2011.11.01. 23:25:33

"Örülök, hogy tetszik, próbálok kicsit majd gyakrabban írni az oldalra. :) " 2011.02.28.

Még csak 8 hónapja írtad ezt. :P Mi lenne ha kicsit ritkábban írnál?
süti beállítások módosítása